Reklamační řád
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží
Kosmetika-Zdravi.cz s.r.o., Kumburský Újezd 111, 509 01 Nová Paka
Povinnosti kupujícího
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
- Na e-mailovou adresu provozovatele reklamace@kosmetika-zdravi.cz
- Poštou (bez dobírky) na adresu provozovatele
- Telefonicky na tel. čísle: +420 491 204 256
a následně reklamované zboží doručit prodejci. Učinit tak může následujícími způsoby:
-
zaslat přes Zásilkovnu
Zboží dobře zabalte, na krabici napište „REKLAMACE“ a přineste jej na pobočku Zásilkovny, která umožňuje zaslání zboží zpět.
Obsluze jen řekněte PIN 94220482 a předejte balíček. Obsluha vám vydá potvrzení o převzetí.
Vrácení zboží přes službu Zásilkovna je v případě reklamace ZDARMA - zaslat bez dobírky na adresu provozovatele
Výjimečně se může stát, že předpokládaná hodnota reklamovaného zboží je nižší než přepravní náklady na jeho zaslání zpět k nám. V takovém případě prosím nejprve kontaktujte naše zákaznické oddělení na čísle +420 491 204 256, nebo na e-mailu reklamace@kosmetikazdravi.cz. Posoudíme váš případ individuálně a nalezneme společně nejlepší řešení.
Povinnosti prodávajícího
Reklamační protokol je zaslán zákazníkovi e-mailem nebo poštou do 3 dnů od přijetí reklamace. O průběhu reklamace se může zákazník informovat na telefonním čísle +420 491 204 256.
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. O vyřízení reklamace bude prodávající kupujícího informovat prostřednictvím e-mailového vyrozumění - do té doby se má za to, že reklamace vyřízena nebyla. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. Při uplatnění reklamace je nutno předložit stručný popis závady.
Reklamace uplatněná v záruční době
V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací. V případě neoprávněné reklamace je prodávající povinen vydat písemné odůvodnění tohoto zamítnutí a zároveň spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně. Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- neodborným zacházením,
- zboží bylo poškozeno živly,
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním,
- jedná-li se o alergickou reakci, nebo jiné zdravotní potíže, nelze uznat vadu výrobku, jelikož se jedná o individuální reakci na určitou složku v daném produktu.
Reklamace a náklady na dopravu
V případě reklamace hradí prodejce minimální náklady spojené se zasláním zboží zpět. Pokud si kupující zvolí např. dražší kurýrní službu oproti běžné poště nebo jiné nejlevnější variantě, vrací prodejce pouze částku odpovídající ceně nejlevnější dopravy, kterou měl v době odesílání kupující na výběr napříč všemi dopravními společnostmi.